Hoe kan ik afvallen?

Share it with your friends Like

Thanks! Share it with your friends!

Close

Hoe kan ik afvallen?

Afvallen? Hoe doe ik dat?
Hoe kan ik afvallen? Je wilt beginnen met afvallen? Onze Nieuwste 3 DAAGSE BIKINI KUUR  http://BikiniKuur.nl              Onze Bouwstoffen Webshop: http://FaraBellinga.com/Herbalife-2 Abonneer op ons: http://SlankEnFitTV.nl GRATIS E-BOOK? KLIK HIER! http://SlankEnFitEbook.nl Gegarandeerd Afvallen Met Mijn Recepten!  http://afvallendoorgezondleven.nl/sla… Slank En Fit Membership  http://afvallendoorgezondleven.nl/ron…                   BLOG: http://FaraBellinga.com “Je wilt beginnen met afvallen?” Bekijk dan eerst deze Video! Wil je starten met afvallen en je vraagt je af ” Hoe Kan Ik Afvallen, je wilt beginnen maar weet niet precies hoe? 1. Zet een doel op papier. Hoe veel weeg je nu, hoe veel wil je zijn, hoeveel kilo moet er van af? Bepaal in wat voor een tijdsbestek je dit wilt gaan bereiken en schrijf het op! 2. Waarom wil je afvallen? Bedenk eens waarom je graag wilt afvallen? Wil je weer in dat Jurkje passen, of op het strand kunnen lopen in bikini? Of misschien zijn het wel omdat je gezondheidsklachten hebt, of omdat je energie te weinig hebt om met je kinderen te kunnen spelen? Of wil je zekerder zijn als je in spiegel kijken en een leuke jongen ontmoeten. Schilder jou perfecte plaatje. Maak het beeld duidelijk zodat je het al helemaal voor je ziet. 3. Behoed je zelf voor slechte dingen. Ontruim je koelkast en keuken kastjes. Alles waarvan jij weet wat niet goed voor je is haal je uit huis. Het is nu of nooit. Even doorbijten. 4. Wat is je eetpatroon. Analyseer wat je precies eet en drink gedurende de dag, vergeet vooral niks. Neem een boekje mee door de dag en schrijf op waanneer je eet en drink en wat je eet en drinkt. Ga vervolgens bekijken wat je eetpatroon is en bekijk wat je daar evt. op moet aanpassen. ( dit kan aan de hand van mijn Gratis E-Book) 5. Drink genoeg water, ongeveer 1,5 liter per dag. Super belangrijk. Zet een beker naast bed zodat je er aan herinnerd word voor dat je gaat slapen of je wel genoeg water hebt gedronken. Is dat niet het geval, of je twijfelt drink dan nog 1 of 2 bekers water voordat je gaat slapen. Overdag kan je het beste een water flesje mee nemen. 6. Meer gaan bewegen. Als je meer spieren, meer spiermassa krijgt ga je ook, meer calorieën verbranden. En als je dan precies genoeg eet ga je afvallen. Dus sporten en bewegen is erg belangrijk. Maak een plan, plan het in je agenda wanneer je wilt gaan sporten. Wil je samen met iemand sporten? Of naar de sportschool, tennis, dansles? Plan het! 7. Bekijk wat voor een aanvullende voeding je jezelf nog kan geven voor extra vitamine en mineralen en bouwstoffen voor je lichaam te herstellen. Hierdoor krijg je betere resultaten en meer energie. 8. Ook heb ik zelf een Gratis E-Book gemaakt. Als je meer weet over hoe je lichaam werkt, begrijp je beter hoe het zit en ben ik er van overtuigt dat je betere resultaten kan behalen en behouden. Vraag boek aan want dat is de start om jou doelen te gaan behalen. KLIK HIER http://danielbellinga.com/gratis-eboo… Succes EETPATROON SCHEMA: Ontbijt tijd: Eten: Drinken: Hoe voel je jezelf op dit moment van de dag? Geef een cijfer Slecht 1 Best 10 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 Tussendoortje tijd: Eten: Drinken: Hoe voel je jezelf op dit moment van de dag? Geef een cijfer Slecht 1 Best 10 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 Lunch tijd: Eten: Drinken: Hoe voel je jezelf op dit moment van de dag? Geef een cijfer Slecht 1 Best 10 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 Avond eten: Eten: Drinken: Hoe voel je jezelf op dit moment van de dag? Geef een cijfer Slecht 1 Best 10 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 Avond Snack: Eten: Drinken: Hoe voel je jezelf op dit moment van de dag? Geef een cijfer Slecht 1 Best 10 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 Beantwoord de volgende vragen: Wat drink je het meest op een dag? Hoeveel water drink je per dag? Hoeveel koffie drink je per dag? Hoeveel frisdrank drink je per dag? Beschrijf je stoelgang gemiddeld 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 Wel eens last van ( zeurende) hoofdpijn? /Ja/Nee/Soms/ Hele dag door/ Wel een last van een opgeblaast gevoel? /Ja/Nee/Soms/ Hele dag door/ Last van “dipjes” gedurende de dag? Zo ja, wanneer precies?

Comments

Comments are disabled for this post.